داغترين |جالب ترين |مطالب |روز دنيا|بازاريابي شبكه اي
آموزش.کامپیوتر.دانلود.آهنگ
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
Image-Resize-Guide

با نرم افزار Image Resize Guide 1.2.2 می توانید اشیاء درون تصویر را حذف نمایید بدون آنکه اثری از آن باقی بماند و یا کسی قادر به تشخیص آن باشد! حتما این سئوال برای شما پیش آمده که چگونه این امر امکان پذیر است، این نرم افزار با الگو برداری از حاشیه شیء مورد نظر جای آن را با ظرافت طوری می پوشاند که گویی آن شیء اصلا در آن محل وجود نداشته است. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت تغییر سایز تصاویر به آسانی و با چند کلیک اشاره نمود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Image Resize Guide:
- حذف و جدا کردن اجسام در تصویر بدون تغییر در پس زمینه عکس
- قابلیت برگرداندن جسم حذف شده بر روی عکس (Undo)
- داشتن ذره بین برای بزرگ کردن و یا کوچک کردن تصویر
- جدا کردن جسم مورد نظر از عکس تنها با پاک کردن آن با رنگ قرمز
- قابلیت تغییر سایز رنگ قرمز برای پاک کردن اجسام بزرگ و کوچک
- قابلیت تغییر محل قرار گرفتن اجسام در تصویر از راست به چپ و بر عکس
- امکان افزایش و یا کاهش درجه ی رنگ تصویر
- قابلیت تغییر سایز عکس مورد نظر (Resiaze)
- امکان تغییر سایز کلی عکس بدون تغییر سایز اجسام مورد نظر در آن
- قابلیت جدا کردن قسمتی از عکس مورد نظر (Crop)
- امکان افزایش و یا کاهش درجه ی شفافیت تصویر
- داشتن فیلم آموزشی کار با نرم افزار به صورت کامل و مرحله به مرحله
- قابلیت برگرداندن عکس پس از ایجاد تغییرات به حالت اول خود
- قابلیت چاپ تصاویر دلخواه توسط نرم افزار و با کمک پرینتر
- امکان چرخش تصویر به صورت ۳۶۰ درجه

و...




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

Aiseesoft Total Video Converterنام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از  Aiseesoft Studio می باشد.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

Internet Download Manager 6.11 Build 7 Final Retail یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.

 این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

بدسکتور گیری از طریق نرم افزارهای حرفه ای که دراین زمینه وجود داره امکان پذیره ، اما اگر بصورت دستی خواستید بدسکتوری هاردتون رو درست کنید میتونید از خود ویندوز کمک بگیرید . در ویندوز بخشی با عنوان Check Disk وجود داره که با استفاده از اون هم میتونید اینکار رو انجام بدید.
برای رفتن به بخش Check Disk  کافیه از بخش My Computer بر روی درایوی که میخواید بدسکتور هاشو درست کنید کلیک راست کنید.بعد Propertis رو انتخاب کنید.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

نرم افزار Autorun Virus Remover 3.1 Build 0422 به شما این امکان را می دهد که به راحتی autorun های موجود در حافظه های فلش را نابود سازید و سپس فایل های سالم موجود در آن را در کامپیوتر خود کپی کند. این نرم افزار قادر است تا علاوه بر نابود سازی ویروس های فلش مموری با اسکن درایو های کامپیوتر شما autorun های موجود در آن ها را نیز پاک کند. همچنین شما می توانید نرم افزار از طریق اینترنت آپدیت کنید تا به کمک سرور اصلی خود با ورژن های جدید ویروس autorun آشنا شود و در صورت مشاهده آن ها در فلش مموری از نفوذ آن ها به داخل سیستم جلوگیری کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به برسی پروسه های در حال اجرا که امکان آلوده شدن آن ها وجود دارد و همچنین تعمیر برخی از فایل ها و  برنامه های اصلی ویندوز اشاره کرد.




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

برای اولین بار در تمام سایت های ایرانی به صورت رایگان

دانلود کامل کارتون بیاد ماندنی چوبین Chobin il Principe Stellare با کیفیت بالا

خلاصه داستان : این مجموعه برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ و توسط کمپانی Tatsunoko Prod. Co. Ltd ژاپن ، در ۲۶ قسمت جذاب ساخته شد.چوبین ؛ همان آدم فضایی دوست داشتنیست که با شیرین کاریهایش همه را مجذوب خود می کرد . البته دوستان و دشمنانش را هم نباید فراموش کردنویسنده فقید داستان این کارتون پر خاطره Shotaro Ishinomor است که در January 25, 1938 در ژاپن متولد شد ودر تاریخ January 28, 1998 تنها سه روز پس از جشن تولد شصت سالگی اش در گذشت…

 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

نام انیمیشن: Tom & Jerry TV Shows – تام و جری (موش و گربه)

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۱۹۷۵

مدت زمان: ۴۰×۷ دقیقه

حجم: ۶۴×۴۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن بسیار زیبا و دوست داشتنی موش و گربه که همواره در تمامی سنین طرفدارهای خود را دارد ، روایتی از ماجراهای بین یک موش و گربه می باشد که همواره به بازیگوشی پرداخته و مشکلاتی را برای یکدیگر ایجاد می کنند. هر قسمت از این مجموعه ، جذابیت خاص خود را دارد و موضوع جدیدی را در بر می گیرد و …

 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
با بسته کدک ویندوز 7 نصب شده شما قادر خواهید بود با استفاده از هر دستگاه پخش رسانه ای، محدود تنها با توانایی های media player، capabilities و video clips در فرمت های مختلف در تمام مرورگرهای وب پشتیبانی می کند.

 

کاربران ویندوز 7 کدک های رسانه ای مرکز توانایی انتخاب کنید (
Windows 7 media center codecs
) چه چیزی نصب شده است و آن را نصب کنید.


 
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
اگر از دوستان و آشنایان خود بپرسید برای ثبت خاطراتشان از میان گزینه‌های مختلفی همچون عکس، فیلم و... کدام گزینه را انتخاب می‌کنند، بسیاری از آنها عکس‌ را خاطره‌انگیزترین‌ها به‌شمار می‌آورند. همان‌طور که می‌بینیم پدران، مادران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایمان از یک عکس چند ساعت خاطره برایمان تعریف کنند که همین عامل، دلیلی برای علاقه بسیاری از مردم به ثبت خاطرات در قالب عکس است. این روزها بسیاری از دوربین‌های عکاسی، دیجیتال است. دوربین‌های امروزی همگی بسادگی امکان عکسبرداری با بهترین وضوح تصویر و دربدترین شرایط را در اختیار شما قرار می‌دهد و پس از تهیه این تصاویر نیز براحتی امکان ذخیره آنها در رایانه و ارسال برای دوستان و آشنایان را در اختیار شما می‌گذارد.

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
در این پست من تعدادی از کتابهای الکترونیکی که به نوعی در ارتباط با علوم رایانه است با کسب اجازه از آقای مجید شریفی مدیر محترم سایت ebookveyq را جهت دانلود و استفاده عزیزان قرار میدهم. امیدوارم مورد پسند واقع شود.


 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.